TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖT !

Hejj jag är lite trött men jag orkar någ skriva lite i allafall , vi var ju på klass resa igår men vi kom hem klockan 18.00 på kvällen . igår kom vi till oxesunds nån ting . där började vi med att bestäma hur vi skulle sova , jag alice , morre , alex s , alex p , jonas och philip sov i ett 6 manna tält as roligt först . men såklart att några blev arga och började bråka så vi fick inte sova där :( men det tänkte vi göra ändå . när alla hade slutat att bråka så fick vi ändå inte det , ahh sen gick vi ut och badade det var typ det roligaste tror jag , jag och morre hoppade typ och höll handen det var as kallt ska jag säga . men sen var det typ mellis och jag fille , alice , morre och frasse körde nåt man ska skälla 3 frågor och man får bara svara ja , nej elr kanske , men bara en gång . sen så åkte vi hem till där vi skulle sova , då körde vi SKPD , haha as roligt . när vi hade kört en stund så blev det mat , hamburgare . när vi hade ätit körde vi ...... det var as roligt jag fick göra hela tiden . men sen skulle vi ju gå och lägga oss , men det gjorde vi inte då blev föräldrarna ty pas arga och sket i oss totalt as tråkitg så alla gick in , jag hann bara sova 5,5 timme , men jag var inte så tröt på morgonen . idag åkte vi till bode borg och var där det var ganska roligt , men jag var med morre , natta , alex och fille vi fick bara 3 stämplar på typ 5 timmar , asså man ska gå in i rum och klara uppgter , och om man inte klarar det så får man gå ut och börja om , kommer mer imorgon kanske . bilder sen . puss E...../

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, klicka på länken och komentera inlägget. asså du kan ju läsa det först, då fattar du :P

http://torpenbergs.blogg.se/2009/june/har-trakigt-saker-jag-vill-gora.html#comment

2009-06-01 @ 20:39:48
Postat av: Tove

Jag och Ellen har också varit på boda borg. Vi var där med hennes pappa och brosa. Vi var fett bra :P <3

2009-06-01 @ 21:15:00
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0