PACKAT OCH KLART .

Hejj skolan gick bra efter skolan gick jag jullan emelie och hedda och köpte godis . när jag kom hem sattae jag mej lite vid datan ochgjorde lite headerar till mej XD sen när mamma kom hem så åkte vi till forum nacka och köpte lite saker . när vi kom hem så åt vi ganska fort sen spelade jag fotbolls match vi vann med 2-1 , jag var inte så bra , men på upp värmningen så blir jag alltid så arg på visa !! nu ska jag gå vi ses , jag kommer inte kunna att skriva på hela helgen elr jo lite kanske imorgon , för vi ska på klassresa till bodaborg :) GODNATT :) <33




VI KÖPTE : 
skor ålens 499 kr 
3 st. linnen joy 199 kr st. (3för2)
örhengen , halsband ur&penn 109 
totalt 1009 XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0