National dagen idag .

Idag var det ju skogås dagen , och vi samlades klockan 8.45 på sjöängen . sen så gick vi runt och körde 5 kamp , tipspromenad och lite andra saker . sen var det dax att spela . vi möte shks p 97 , det gick inte så bra , vi förlorade med 10-2 (4) tjejerna får 2 poäng när dom gör mål . sen efter det var det prisutdelning till årets lagkamrat . och vinnaren för f97 blev ..... Jossan . hon blev jätte shockad , jag trodde ellen elr tove skulle få så jag blev förvånad men jätte glad. sen så körde f95 - p95 och jag vet inte vilka som vann men jag tror att tjejerna vann , jag tove ellen och carro kollade på den för att rebbeca stog och för att p97 var med :p sen efter det så var det 94orna jag skrek hela tiden heja mickis heja , du är bäst . tove och ellen bara sluta du behöver inte skrivka hela tiden och då slutade jag lite iallafall XD När dom hade kört var det pris utdelning av 5 kampen och tips promenaden , på 5 kampen var det 4elr 6 som fick pris . jag körde den med erica , carro , ellen , tove , lina . och vi kom 3a så vi fick typ 30 paket tugumin YEEES ! Men sen så skulle jag gå , när jag kom hem så badade jag och stina lite . sen ikväll så ska jag stina mamma anton rikard oscar och gustav kolla på sverige-damark. hoppas sverige vinne på national dagen . Jag och resten har precis ätit grill spett och färkpotatis as gott . men nu ska jag kolla på fotbollen och äta godis XD vi ses imorgon om jag inte skriver sen efter matchen .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj hejj

2009-06-06 @ 19:49:32
Postat av: Anonym

tack för att du deltar..ska dra 5 st som går vidare till röstning på fredag!

2009-06-11 @ 18:04:53
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack för att du deltar..ska dra 5 st som går vidare till röstning på fredag!

2009-06-11 @ 18:05:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0