Fredag kväll .

HejjHejj idag så började vi ju klockan 8.45 skönt , jag åt frukost och borstadetänderna sen gick jag till jullan och hedda var redan där , men alice brukar gå med oss så vi väntade i typ 3 minuter sen så kom hon till julia . När vi kom till skolan var det EA som vanligt innan sommaren . Efter det var det rast men jag var med på klassenstimme så jag fick vara inne med morre conrad fille alex mimmi natta hugo och nån mer . sen var det EA igen . sen var det lunch det var inte så gott men det gick att äta iallafall . sne så var det klassenstimme på den gjorde vi frågesport ingen kunnde frågorna förutom conrad typ . sen musik tävling sen det laget som fick fläst poäng fick pris . grön vann sen rosa . vbi bjöd på fika det var bara saker med chocklad i så natta kunnde inte äta nåt . så hon vi en klubba och tuggumi istället . efter skolan gick jag alex jonte och jonas till fritids och åkte linnbvanna det var as roligt men det började att spörengna så vi satte os uunder nåt plank elr nåt sen gick vi in på fritids . Sen när alla gick hem vi halv 5 typ hade jag alex oscar (min brosa) leopold theo och hjalmar as roligt asså . vi tog kort och lekte typ krig haha . har jätte bra bilder på mej och alex nu :P vi ses elin jag längtar as mkt till imorgon lördag för då är det skogås dagen och då ska vi möta 97 killarna och vi måste vinna för att dom säger att dom är jätte bra :) puss <33

Kommentarer
Postat av: alex

så jäkla kul vi hade asså<333

2009-06-05 @ 20:29:47
Postat av: Anonym

mm , men vad fan vi förlorade asså :(

2009-06-06 @ 15:51:48
Postat av: Matilda Dahl

Svar:

jaa skor är lite roligare att handla :) jag håller med dig!

2009-06-06 @ 16:54:35
URL: http://maatildadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0