Elin Sara Teres Pilgren

Hejjsan på er , jag har ju redan skrivit lite men nu kommer dagen . Först så hade vi ju sovmorgon och jag hann bara komma till skolan innan brandlarmer gick . Det går hela jävla tiden det är jätte jobbigt . Men efter brandlarmet så var det E.A (eget arbete) jobbade bara matte för det hade jag inte ens börjat med men nu är jag klar äntligen . Efter det så var det lunch det var pankakor , morre nisse fille alex och några till hade pankaks tävling . den som åt mest vann . filla vann på 22 st sen nisse på 20 st sen vet jag inte med jag tror att det var morre på 15 elr nått . Men efter det var det gympa och det var väll så där för frasse ska alltid börja att bråka med allt och alla . innan gympan sprägade fille hjälmar och theo i ögonen med parfym . Och då blev det typ nått bråk mellan dom elr nått . Efter skolan gick jag och emelie till fritids och ritade sen vid 16.00 gick vi till pizzzerian och bestälde typ 25 pizzor , för alla som jobbade föra måndagen fick en pizza , men sen när vi hade bestält dom så gick jag och emelie hem till henne och kollade på hennes marsvin tacha ;P jätte gullig . Idag ska jag inte träna för att jag hinner inte det . nu skajag gå vi ses kanske sen . Men jag skulle vilja ha en ny fråge stund så om ni inte har nått att göra kan ni ställa massor av trågor , och jag tänker inte svara fören jag har fått minst 25 st så snälla sätt fart och börja ställa . Jag måste nog få dom innan sommarlovet för sen har jag nästan ingen tid att sitta vid datan . Förestan tycker ni men ska lägga ut musikvideos på bloggen elr nåt ? Bordde jag lägga ut mer bilder ? Skriv vad ni tycker i kommentaren så får vi se vad som händer . Puss eran Elin Älskar er :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0